13. 10. 2012

Let it be..

Ahojte. Dneska jsme byli na chatě a já měla zase nějakou fotící náladu. Tak jsem si vypůjčila zrcadlovku a šla na moje oblíbené místo ke kolejím. Bylo krásné slunečné počasí a fotky se myslím povedly :). Jo a taky jsem vyzkoušela jinou úpravu, dodá těm fotkám takový šmrnc, co říkáte? 
haníí












































































































































































































5 komentářů:

  1. Ta první fotka je kouzelná! Celkově se ti moc povedly a máš pravdu, s úpravami to máš šmrnc! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super fotky. Předposlední a poslední se mi líbí nejvíc :)

    OdpovědětVymazat
  3. Hezký post :)
    Možná bys měla zájem o giveaway :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/2012/10/giveaway-iv.html

    OdpovědětVymazat