17. 10. 2012

Autumn

Zdravíím :). Dneska jsme si s kámoškou do školy nakulmovaly vlasy a plánovaly jsme se s nima odpoledne fotit. Ale protože já si je nenalakovala, tak se mi za pár hodin z těch "lokýnků" staly na všechny strany trčíčí vlnky :D! Takže jsem nakonec fotila kamarádku, ale vůbec mi to nevadilo, protože se stejně víc cítím za foťákem než před ním. A D. je hotová modelka, takže s ní mě to baví ještě víc :). Navíc bylo dnes konečně krásné slunečné počasí a to barevné listí tomu dávalo správnou podzimní náladu :). Jo a co říkáte na tento druh úpravy? Začala jsem ho poslední dobou zase používat, ale zajímá mě, jestli se líbí i vám.
haníí







































































































































































































































































































2 komentáře: