1. 8. 2012

31.7.

Ahooj :). Mám se docela skvěle, ale představa, že už je půlka prázdnin za náma mě trochu děsí. Tuhle půlku jsem si užila myslím dobře a doufám, že ta předcházející bude ještě lepší :). Včera jsem jela navštívit kámošku a moc jsme si ten den užili! Kecali jsme, dívali se na film, hráli pinec, byli venku, dělali jsme si malinovo-banánové koktejly, toasty, spatlali jsme obrázek a hráli Česko. Pořád bylo co dělat :D. Jo a vyfotila jsem opravdu dost fotek, tak tady jich pár máte. Snad se budou líbit :).
haníí
















































































































































































































































3 komentáře:

  1. Ani mi nemluv o tom že půlka prázdnin je za náma :( Ale ty shaky vypadaj MOOOC DOBŘE

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky. Taky mě děsí, že je už půlka prázdnin za námi. Ale hlavně že sis tu půlku užila. Užij si i zbytek prázdnin :).

    OdpovědětVymazat