30. 7. 2012

DIY T-shirt

Zdravím :). Před pár dny jsem měla zase takovou kreativní náladu a měla chuť si něco vylepšit, tentokrát to odskákalo moje tričko :D. Né, dělám si srandu, ve skutečnosti si myslím, že se mi asi poprvé v životě povedlo nějaké DIY podle mých představ :). Jak už jsem jednou psala, hodně jsem si oblíbila trička s nápisy. A tak jsem si taky jedno udělala, konkrétně "Never stop dreaming"(nikdy nepřestaň snít). Myslím, že to není vůbec nic těžkého, a když už jsem to zvládla já, zvládne to každý :D. 
Potřebujete jen nějaké jednobarevné tričko nebo tílko (nejlépe bílé), fixy nebo nějaké barvy na textil, a takové ty speciální křídy na předkreslení, které se dají snadno smazat nebo překrýt a nějaký papír, který vložíte do trička, aby se barva nepropila. Toť asi vše. 


/Nejdříve je dobré si pořádně promyslet, co na tričko chcete napsat, jakým stylem písma a jaké barvy. Já jsem si to všechno zkoušela napsat na papír a nakonec jsem to udělala stejně jinak:D/





























/Tričko si narovnejte, podložte papírem a nějak si vyznačte místo, kam to chcete psát, aby to nakonec nebylo nakřivo. Je dobré si to předepsat touto speciální křídou, nebo jak se to jmenuje a pak to jen obtáhnout./



























/Takto to vypadalo jen v neonově žluté/

















/Takto šedě obtažené../

















/A takto oblečené :)./



























Líbí se vám upravené tričko? Vyrobíte si takové?
haníí

11 komentářů:

  1. Super! Wat a grt MSG!

    Btw be sure to check out my new post
    Xoxo

    OdpovědětVymazat
  2. Wow, to by mě nenapadlo! Je to skvělý nápad:)

    OdpovědětVymazat
  3. Woooooooow jsi šikula! Moc se mi to líbí, ale nevyrobím si takové, protože by to dopadlo hrozně :D

    OdpovědětVymazat
  4. Povedlo se ti, vypadá úžasně :)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. lovely blog...we have one mummy and doughter blog..if you want we can follow each other... kiss http://comeduegoccedacqua.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  6. Skvěle tílko. Povedlo se ti. Líbí se mi ty stíny toho nápisu. Krásné. Šikula :)

    OdpovědětVymazat
  7. woow, vypadá to vážně skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  8. týjo vypadá to moc pěkně, jsi šikovná :)

    OdpovědětVymazat
  9. na tý poslední fotce to vypadá fakt dobře! :)

    OdpovědětVymazat
  10. to je hezky, vypada to paradne!)

    OdpovědětVymazat
  11. Jé :)) to je fajn nápad určite skúsim :)

    OdpovědětVymazat