8. 12. 2011

Winter inspiration


Já vím, jsem hrozná adminka, teprve jsem začala a už to tady zanedbávám! Ale zlepším se slibuju! No..raděj nic neslibuju :D... Víte, teď nějak nestíhám, každý den kroužek, nebo odpoledko, pak učení... Navíc teď je to mezi mýma kámoškama takový divný.. Ráda bych to sem všechno napsala, ale tady nejsem na blogu, sem se deník nehodí.. Navíc, koho to zajímá, žvásty z mýho osobního života? Nikoho.
Ale, nebudu si jenom stěžovat. O hodinovce jsme byli s M. u ťamíků a mám konečně černej lak a taky nějaký třpitky (jen doufám, že jsou opravdu na nehty :D...). Jo a dneska v literatuře jsme četli dona Quijota ("Kychota") a spolužačka to přečetla "Chochita" :DD. Jsme z toho nemohli :D.

Dnes jen inspirace, na víc jaksi není čas, snad zítra ;)
haníí




































































































2 komentáře:

  1. Nechci nic říkat ale mě docela zajímá co se děje mezi váma s kámoškama a tak, alespoň bych měla co číst :D doufám že to nezní úchylně :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nic si z toho nedělej! :) Uvidíš že to bude dobrý ;) Pěkný článek :)
    --
    zvu tě na mou giveaway

    OdpovědětVymazat