7. 12. 2011

Hledají se sovy!!

Pozor pozor! Hledají se visací náušnice ve tvaru soviček s růžovými kamínky místo očí. V případě nalezení piště do komentářů pod tento článek.
Myšleno ironicky, protože moje nejoblíbenější náušničky už určitě visí na uších někoho jiného. Nejspíš uklízečky... Já prostě v tom těláku vždycky něco zapomenu!! Jenomže když jsem se dnes byla podívat do šatny, nikde nebyly. Můj jediný šperk se sovama.. Jestli se nenajdou, napíšu si o ně Ježíškovi no..

Jinak, dneska jsme šli do školy až na půl 10., protože se stávkovalo, takže jsem si aspoň trošku přispala :). Taky  u nás ráno poprvý sněžilo!! Ale odpoledne, když jdem s Mončou a Bárou s odpoledka nás chytl pěkněj liják, vlastně prší doteď. Přišla jsem domů jak zmoklá slepice. No, aspoň jsem zjistila, že moje válenky nejsou určeny do deště... :D
O hodinovce jsme šli s Mon k ťamanům, podívat se po nějakých vánočních dárcích. Monča nabrala pár laků a já jeden stříbrnej a pak jsme ještě každá koupili XXL trička k Vánocům pro naše taťky :D.
Je na nich napsáno: "Ticho, roste mi břicho"















Jinak z vánočních dárků mám ještě takovou velkou kouli zabalenou ve zlatým celofánu, jmenuje se to "Mozartova koule", ale není na jídlo, ale do koupele. Koupena v Douglasu, mám ji pro mamku. Chtěla jsem vám ji vyfotit, ale už je bohužel zabalená :/.
Pro babičku a dědu jsem ještě vyráběla ve výtvarce keramickou rybu, pod kterou se dá svíčka a dírkama na hřbetě bude svítitit světlo, taky už zabalená :D.
Ještě musím sehnat dárek pro bráchu a možná ještě něco malýho pro naše...

A co vy, máte už nakoupený vánoční dárky ? :)
haníí

3 komentáře: