20. 12. 2013

Last few days


Dneska jsme měli ve školy vánoční hodiny. Rozdávali si dárky, zpívali koledy, pouštěli si Wrecking ball chatroulette version a tančili Macarenu. A nakonec zdrhli z poslední neplánované hodiny :D. A já si obvyklou cca. 1 a půl hodinovou cestu domů prodloužila na 3, protože ten vlak prostě v mém městě vůbec nezastavil. No nevadíí, aspoň jsem si udělala výlet :D. Tyhle "cestovní problémy" mívám poslední dobou až moc často a dal by se o tom napsat i celý dlouhý, myslím že i vtipný článek :D. Akorát by ho pro jeho délku asi nikdo nedočetl. Takže to nechám spíš na ty fotky. Jaký byl váš poslední den ve škole před prázdninami? :)

Dárky pro spolužačky. Btw v H&Mku mají teď mega slevy na náušnice, tyhle byly ze 199 na 70, takže šup šup než se vyprodají:D.













Malé..jak se tomu říká? "svícinky" na vonné olejíčky z Nanu Nana. Taky výhodný nákup :D Nojo, studentka skoro bez peněz to má holt před Vánoci těžké.



























Jen tak. ( V pozadí můj momentálně nejoblíbenější zlatý lak od Miss sporty.)

























A jedna mobilová ze školy. Na druhé fotce většina dárků pro mě - sada pastelek, gumové bonbóny z Ňami ňami, hrneček se jménem, čoko peníz :D. 














3 komentáře:

  1. Budu naprosto upřímná... u nás poslední den ve škole nikdo nebyl, všichni zapekly :D
    Njn, u nás na střední se takové ty vánoční dýchánky už vůbec, bohužel, nedrží :))
    ...
    Krásné Vánoce ;))

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké fotky =) Já na poslední den ve škole nebyla, protože mám individuál. Byla jsem s přítelem s jeho školou kde učí v divadle a tam děti zpívaly a tančily, bylo to moc hezké, hrála hudba, všichni vánočně naladění :)

    OdpovědětVymazat