20. 12. 2012

Random

Ahooj. Dnes jsme se ve školy naposled učili. A to jsme první 2 hodiny nacvičovali polonézu, další 2 hodiny jsme s kámoškou seděli v tělocvičně a "opatrovali" další kamarádku, kterou trefili v těláku míčem do hlavy. A ještě jsem stihla dostat 2 špatný známky. Každopádně zítra máme školní olympiádu, a protože nás v ničem nereprezentuju, budu se fláákat :) :D. A pak už víkend, a pak už Vánoce! Dárky dá se říct už mám, ještě dokoupím něco málo a bude to:). Co vy, máte už dárky nakoupené nebo to necháváte na poslední chvíli? 
haníí

/západ slunce v zimní zahradě/















































































/to byl ještě snííh://




























/zleva: Balea Fresh Grapefruit balzám na rty, Avon Incandessence roll-on, Oriflame malinovo-meduňový krém na ruce/




















































7 komentářů:

  1. Já už mám naštěstí všechny dárky nakoupené a dokonce i zabalené:) A ty fotky jsou moc hezké!:) Máš roztomilého pejska:)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky!♥
    Já ještě potřebuju něco málo dokoupit a hlavně musím koupit balící papír, abych ty dárky mohla zabalit :D Ale jako naschvál jsem onemocněla, takže zítra hezky nemocná vyrazím na nákupy do města, "těším se" :D :/
    Nikus

    OdpovědětVymazat
  3. Ta druhá fotka!:OO
    Jo a ten krém na ruky od oriflamu mám taky.. :P
    CO se dárků týče, už mám i zabaleno :)

    OdpovědětVymazat
  4. super fotky:) a ta sovička je krásná !

    OdpovědětVymazat
  5. Ta druhá fotka se mi moc líbí:) Jinak ten krém na ruce od Oriflame máme stejný, krásně voní:)

    OdpovědětVymazat