4. 11. 2012

TAG aneb 11 otázek a 11 odpovědí

Prý je to teď na hodně blozích, já jsem ale asi nějak mimo, protože jsem to viděla teda jenom na jednom, u Vanesy, která mě nominovala :D. Za nominaci jí děkuju :). Jo a kdybyste náhodou nevěděli o co jde, tak vám to trochu objasním :D. Někdo vám položí 11 otázek a vy na ně odpovíte. Pak o sobě napíšete 11 zajímavostí a vymyslíte dalších 11 otázek pro 3 lidi, které nominujete. Tak jdeme na to :).

















1) Je neděle, venku prší, do školy máš už vše udělané. Co budeš dělat?
Půjdu na noťas :D. Originální, já vím :D. 

2) Jaká je tvá nejoblíbenější písnička a co pro tebe znamená?

Moje oblíbené písničky se hrozně rychle mění a většinou mě po chvíli omrzí. Takže žádnou stálici, co můžu poslouchat pořád asi nemám. I když třeba Hey now znám už docela dlouho a zatím mě neomrzela :). 



3) Dokázala by jsi žít tzv. "na samotě u lesa"?

Naše chata leží dá se říct "na samotě u lesa" a jezdím tam ráda. Dobře se tam přemýšlí a je to takový únik z města. Žít bych tam ale asi nedokázala, protože přece jenom potřebuju kontakt s lidmi a no..s civilizací :D. 



4) Jsi spokojená se svým životem? 

Já nemám podle mě nějak extra zajímavý život a občas si říkám, proč nejsem jako ta, nebo tamta. Ale na 2. stranu kdybych to nebyla já, neměla bych tak velkou a úžasnou rodinu, nepotkala bych všechny ty super lidi z tábora, nelíbila bych se tomu, komu se líbím taková, jaká jsem. To jsem ale odbočila spíš, jestli jsem spokojená se svou osobností, takže život bych mohla mít určitě zajímavější a doufám, že až opustím základku (kterou nemám moc v lásce), tak se můj život změní k lepšímu. Nebo se o to aspoň budu snažit.



5) Kde se vidíš za 10 let?

Tak o tom jsem popravdě ještě moc nepřemýšlela. Každopádně doufám, že už budu mít svůj dům, peníze, přítele (manžela) a budu šťastná. Jasnější představy nemám :D.



6) Je tu nějaký člověk, se kterým by jsi dokázala žít až do smrti? (Nemusí to být přítel, třeba i kamarádka).

Chtěla bych, aby tu moji rodiče se mnou byli až do smrti,vím že je to nesplnitelné (pokud teda neumřu mladá), ale oni jsou pro mě nejdůležitější. Oni jediní tu pro mě vždycky byli a taky budou a za to jsem jim vděčná. 



7) Tvá nejtěžší životní zkouška?

Tak to nevím. Nic takového jsem naštěstí zatím nezažila (klep klep). 

8) Oblíbený citát?

Říkáš, že miluješ déšť, ale když prší, bereš si deštník. Říkáš, že miluješ slunce, ale když svítí, jdeš se schovat do stínu. Proto se bojím dne, kdy řekneš, že miluješ mě. Bob Marley.

Není to přímo oblíbený, ale kamarádka ho pořád říká, takže je to dá se říct jediný, co si pamatuju :D. Ale líbí se mi, má něco do sebe :)



9) S jakou celebritou by ses ráda potkala?

S Majkem Spiritem.



10) Myslíš si, že jsi oblíbená?

Ne.



11) Co máš na sobě nejraději?

Povahově asi to, že dokážu naslouchat, kamarádi se mi často svěřují. Jinak svou povahu moc ráda nemám, připadám si hrozně divná :D. A vzhledově mám ráda svoje oči a rty :). 


11 zajímavostí o mně:
1) Mám od 1. třídy cukrovku.
2) Miluju sladký a ano, je s předchozí větou to moc neladí :D.
3) Nejsem moc ukecaná a neumím se dobře vyjadřovat, takže mnohem radši poslouchám druhý a nebo si mluvím v duchu sama pro sebe. 
4) Hodně měním názory na lidi a na někoho, u koho si říkám, ten mi ublížil, toho nemám ráda dokážu změnit názor, třeba díky pár větám. 
5) Zbožňuju svíčky a jejich vůně, ale o tom sem jednou psala v tomto článku. 
6) Nedokážu být na někoho dlouho naštvaná a rychle odpouštím. 
7) Mám hrozně ráda vodu, moře.. Ale musí být teplý, jsem trochu zmrzlina a voda asi 25 stupňů je pro mě studená :D
8) Bojím se hadů. Pavouci mi nějak nevadí, pokud nejsou vyloženě velcí a chlupatí, ale hadi, brr..
9) Jsem celkem samotářka a ve skupině více lidí se necítím dobře. Stačí mi být s jednou dobrou kámoškou než být obklopená hodně lidma.
10) Od loňskýho roku jsem začla jezdit na tábor a jsem za to strašně ráda, protože jsem poznala dost nových lidí, našla si nový kamarády a zažila spoustu nových věcí a zážitků.
11) Miluju čaje. Jakýkoliv. Piju je prakticky pořád. Jen tak neslazený, zvykla jsem si na to a i kdybych neměla cukrovku, asi bych si je stejně nesladila.

Otázky ode mě:
1) Kolik máš opravdu blízkých přátel?
2) Přála by sis na sobě něco změnit, nebo jsi se sebou spokojená?
3) Máš domácí zvíře, jestli jo, tak jaké?
4) Jaký je tvůj oblíbený zpěvák nebo zpěvačka?
5) Kam by ses chtěla jednou podívat?
6) Kdyby si nějak získala milion korun, co bys s ním udělala?
7) Jaká je tvá oblíbená značka?
8) Čím bys chtěla jednou být?
9) Vesnice nebo město, co by sis vybrala?
10) Zážitek, na který nejraději vzpomínáš?
11) Tvé největší zklamání v životě?

Nominuji:
Můžete odpovídat i vy ostatní, pokud se vám bude chtít :). Mějte se!
haníí

Žádné komentáře:

Okomentovat