14. 11. 2012

ALL

Ahoj. Mám strašně moc fotek sebe, ale je mi trapný je sem dávat. Mám hodně nových věcí, ale nechce se mi fotit New in. Jsem hrozná, já vím! :D I tak se nějaký fotky do článku najdou, tak snad se s tím spokojíte :). Nevím, co bych ještě tak napsala, tak raděj přejdeme k fotkám..
haníí

/nový svetr z F&F/

























/hrající plechovka s čokoládkama vevnitř :D/




































































/týjo, ani nevim proč sem to fotila :D. u noťasu s jogurtovým nápojem :D/




























/achjo, ta večerní kvalita.. Ale můžete vidět kousek nové košile z C&A, hned se stala oblíbenkyní/




























/taťka nakoupil spoustu věcí z Americké řady v Tescu, já měla tyhle čipsy a 2 jogurty, jeden s příchutí brusinkové čokolády a 2. karamelového popcornu. Zkusili jste taky?/





















































/jak se říká, tahle vypadat, tak si pískám/















/vlastně jsem si chtěla jen na kousek prstu vyzkoušet nový lak a pak jsem chtěla zkusit, jestli ten starý ještě nezvrdnul..No a nakonec z toho vzniklo tohle :D./




























































/ale tak, webka tu přece nesmí chybět :D../

Žádné komentáře:

Okomentovat