25. 6. 2012

Víkendová

Ahojky :). Jak už jsem psala, víkend jsem strávila na chatě a bylo to fajn. Slunila jsem se, požírala černý rybíz, srstky, hrášek, jahody, mamčiny buchty, prostě všechno :D. A protože jsem měla s sebou notebook, a protože tam nejede internet, po dloouhé době jsem vyráběla grafiku. Zase mě to chytlo a dokonce jsem si pohrávala s myšlenkou si založit další blog jenom s grafikou. Ale bojím se, že bych na 2 blogy neměla čas.. No uvidíme. Dnes se u nás pořádal sportovní den, to byla takováá nuda! Naše škola to sice vyhrála, ale byla to takováá nuda :D. Tady máte pár fotek focených taťkovou zrcadlovkou, snad se budou líbit :).
haníí



























































































8 komentářů:

  1. krásné fotky:-) už chci taky zrcadlovku :-( :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Fuj,co to je za brouka? Uu,na to bych nešáhla.:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. za prvý je to mrtvý a za druhý je to krásný :D!

      Vymazat
  3. Ta 2 a 3 fotka je úžasnáá. Chci umět fotit jako ty ;D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to ne já, to moje (taťkova) zrcadlovka ;D. ale děkuju :)

      Vymazat
  4. Šíleně povedené fotky!!!!!!! Nej je ta poslední

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný fotky, povedly se ti :) Hlavně ta poslední s tím broučkem♥ :)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. úúú ten brouk :D Skvělé fotky Hani!

    OdpovědětVymazat