29. 6. 2012

Last school day

Tak dneska poslední školní den. Na vysvědčení jsem dostala 3 dvojky (jinak samý), takže tohle je zatím moje nejhorší vysvědčení :D. Ale nějak mě to neštve, vždyť mám před sebou celý 2 měsíce bez školy! Udělala jsem si takový seznam věcí, co chci o prázdninách všechno stihnout. Něco jako předsevzetí. Viděla jsem to na jednom blogu a přišlo mi to jako dobrý nápad. Zkuste si to taky vyrobit ;). Můžou to být obyčejné činnosti  jako třeba "koupat se v bazénu" nebo něco neobvyklého, co chcete už dlouho udělat a teď o prázdninách je ta pravá chvíle. Vždycky, když to splníte, si položku odfajfkujete a můžete si postupně doplňovat další. Je to super! Dneska odpoledne jedem na chatu, přijedou tam i kamošky a budeme tam spát, takže se tu přes víkend asi neukážu. Mějte se krááásně :*.
haníí

/Spolužačka mi dnes donesla oriflame, co jsem si objednávala, tak někdy udělám recenzi ;)./



























/Tónovací šampón. Plánuju ho použít v neděli, nevěřím, že by mi to nějak moc změnilo barvu (už jenom proto že je to podobný odstín jako mám teď :D), ale chci to zkusit. Možná se o prázkách obarvím normální barvou./


/Belgické pralinky od našich za výzo./
























































/A zmiňovaný seznam věcí, co dělat o prázdninách. Ještě není tak úplně doladěný ;D../




























/Omlouvám se za to rozmáznutí, ale to nepotřebujete vidět ;)./

1 komentář:

  1. Týjo,takovej list si taky musím udělat.:D Na moje výzo se mě ani neptej.:D

    OdpovědětVymazat