6. 6. 2012

Healthy breakfast.

Ahojky. Už se blíží konec roku, tak mi skončilo dost kroužků, občas se odpoledne dost nudím, ale zase mám víc času na učení. "Hurá". A včera byl rodičák, od minulý rodičáku jsem si pár známek vylepšila, ale pořád mi vychází 2-3 z matiky, což je pro mě celkem kritický, protože by mi trojka totálně zničila vysvědčení, navíc letos, když se vysvědčení píše na střední školy... No, musím se snažit. Příjde mi, že u mě na blogu je nějak mrtvo, když se podívám do statistik, chodí sem dost lidí, ale komentářů hodně ubylo. Čím to je, to se tak zhoršuju? 
haníí

Sváča o víkendu, mňam.





























































DIY tričko. Nebo spíš jen ten výstřih, byl strašně u krku tak jsem ho trošku rozstřihla a líbí se mi to! Kdyby to někoho zajímalo tak tričko je z Terranovy.




































































3 komentáře:

  1. takovouhle snídani jedině schvaluju :) určitě dodá víc energie, než třeba bílý jogurt ;)

    OdpovědětVymazat
  2. krásný fotky, hlavně poslední!:)

    OdpovědětVymazat