17. 5. 2012

Nature and we

Aoj :). Víte, jak jsem včera psala že být spojení s béčkem je fajn? Dnes mi začli lézt na nervy :D. Ale tak, aspoň je v hodinách větší sranda. Odpadla nám 8. hodina a měli jsme jen 7., tělák, takže jsem pak měla čas jít s D. ven. Po dlouhé době. S ní se prostě nejlíp fotí! Jako jedna z mála lidí spolupracuje a to i přes moje často neobvyklé nápady na focení :D. Tak tady je pár nejpoužitelnějších fotek. Btw., mých hrozných vlasů si nevšímejte, svádím to na vítr...
haníí
































































































































































































































































































































































5 komentářů:

  1. Bezva fotky.:) Jsem ráda,že si už nemyslíš,že něco beru.Bože.:DD

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj
    pozývam ťa ku mne na giveaway
    http://mademoiselleiva.blogspot.com/2012/05/giveaway-4.html
    Iva Klepi

    OdpovědětVymazat
  3. krásně fotíš)
    podívej se na můj blog, jestli chceš)

    OdpovědětVymazat