10. 2. 2012

Fffuuuu

Ahoj. Dneska popravdě nálada na prd. Dokonce jsem tu málem zveřejnila jeden docela depresivní článek, ale pak jsem si to rozmyslela, protože ze prvé by si ho nejspíš ani nikdo nečetl (což by mi tolik nevadilo), za druhé by mě u něj nepřekvapili komentáře tipu, že si stěžováním na blogu nepomůžu a za třetí... bych ho stejně za chvilku vymazala :D. 
No a tak jsem si řekla, že udělám přesný opak - zveřejním na blog článek se spíš vtipnou tématikou, aby to rozveselilo nejen vás, ale, promiňte mi to, hlavně mě :D. Určitě každý z vás zná ten hit, kterýmu většinou říkáme "ffuuu.." :D. A kdo ne, tak tomu to stručně popíšu. "Fffuuu" jsou obrázky, které mají vyjadřovat různé běžné, neobvyklé nebo vtipné situace. Jsou tvořeny postavičkami, z nichž každá vypadá jinak a má jiný výraz. Každá má své jméno, ale ty si bohužel nepamatuju. Všechny tyto obrázky (nebo skoro všechny :D) vznikají na stránce 9GAG.com. Doufám, že jsem to vysvětlila pochopitelně no..Uf :D.
A tady je pár, co jsem našla na facebooku nebo na we<3it (na 9GAG nechodím..). Snad se budou líbit a třeba vás i pobaví ;).

P.S. Opět s mým velmi velmi amatérským překladem (Kdo umí trochu anglicky, doporučuju se na něj raděj nedívat :D)...
haníí

































Tohle mě nejvíc dostalo, když jsem to na whi uviděla poprvý, co jsem u toho měla záchvaty, teď už mi to tak vtipný nepříjde, ale doufám že vám jo! :D
Tohle nejde přeložit do češtiny, aby to dávalo smysl, to byste měli pochopit sami... Ale kdo ne, přece jen to tu doslovně přeložím..
"Tati, jsem hladový."
"Čau Hladový, já jsem táta."
"Tati, jsem vážný!" 
"Ne, jsi Hladový." 
"Ty jsi vtipálek!!" 
"Ne, já jsem táta."


"Dobře dítě! Řekni: "táta" "
"Máma"
"Neříkej "máma"! Řekni "táta"!!!"
"Máma"
"Jdi do p*dele!!! Řekni "TÁTA"!!!
"Jdi do p*dele"
"Co???"
"Jdi do p*dele"
"Zlato, máma je doma!"
"Jdi do p*dele"
"Coo??? Kdo tě to naučil?"
"Táta"
"Co sis myslel? Máš nějaký problém?"

Uuf, fuška, tolik hvězdiček :D.




































































Myslím, že tohle hodně z nás zná :D...























































Nevím, jestli se vám to taky někdy stalo, ale já mívám z tohohle v moři vždycky panickou hrůzu! :D

























"Čau ty"
"Čau"
"Jsi tu sám?"
"Joo.."
"Fajn, protože potřebuju židli. Haha.."
Navždy sám...
Dobře, přiznávám že tohle není moc vtipný, ale mě se to líbilo...




























Ok, tohle nejspíš nebude z 9gag, ale já to sem musela dát! :D Já z toho nemůžu! :D

Tady těchto obrázků je strašně moc.. Tohle je jen taková maličká ukázka. 
Jestli znáte nějaký dobrý obrázky, pošlete odkaz, budu ráda!! :)

5 komentářů:

  1. super post fakt super, taky jsem chtela podobny udelat!!! super super super

    OdpovědětVymazat
  2. některé mě opravdu rozesmály :)! jiank ted taky asi nebudu mít zrovna čas nekam vyrazit :(

    OdpovědětVymazat
  3. tie obrázky fakt milujem, to posledné :D a všetky proste. :D to som celá ja.

    OdpovědětVymazat
  4. ten první obrázek mně dostal :DD

    OdpovědětVymazat