19. 2. 2012

*_*


Ahojky :). Určitě jste si všimli, že jsem změnila design. Záhlaví má jiné písmo, ale obrázek v něm je stejný, ten mi přišlo škoda měnit, protože je podle mě prostě úžasnej *_*. Taky jsem změnila šablonu, tahle mi připadá taková víc přehledná a "profesionálnější". A hlavně jsem si ji vybrala kvůli tomu, že nedělá ty stíny u obrázků, ty už mě celkem štvaly. No a nakonec jsem si přidala pod menu obrázky věcí, co mám ráda. Není tak samozdřejmě všechno, ale jen to, co mě zrovna napadlo. Líbí se mi to tak :)!
A co vy, líbí se vám nový design?
A abych tady nepropsala celej článek jen o vzhledu blogu, dám sem i pár nejnovějších fotek.
haníí


Moje svetříky + nejoblíbenější košile
Oranžový H&M, žlutozelený Reserved, červený Mango, proužkovaný F&F, černý Tally Weijl
























Západ slunce. Kazí to ty domy :/


























Hahah :D. Jednou jsem si tak uklízela vyprané oblečení a když jsem otevřela šuplík se spodním prádlem, přišlo mi to děsně fotogenické :D. Snad to není zakázaný vkládat takový fotky na blog :D.

























Má nejoblíbenější mikina. Mám už ji dost dlouho, ale až v poslední době jsem si ji úplně zamilovala ♥.

8 komentářů:

  1. Mne sa nechce ten obrázok v záhlaví zobraziť =( Ale určite je to pekné =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. fakt? týjo, doufám že ostatním to půjde no :/..

      Vymazat
  2. nojono, čekala jsem od toho víc.. :( a ten pruhovaný svetr se mi moc líbí :))

    OdpovědětVymazat
  3. super fotky :) , hlavne ta 3 :DDDD

    OdpovědětVymazat
  4. Ten pruhovaný svetr, ten vypadá božsky!!:)
    Jo a.. dobrý design, šablona je hezká a fotky v menu taky.:) jen mi nejde zobrazit záhlaví :/

    OdpovědětVymazat
  5. úžasný blog :) Prosím navštív ma a keď chceš môžeš mi dať aj followera :) Vopred ti veľmi veľmi pekne ďakujem :)))

    jojaslife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat