1. 1. 2012

Welcome 2 0 1 2

Dnes jsme se vrátili z hor. Bylo to super! :) Konečně jsme si užili spooustu sněhu, vyšli (ikdyž za hrozných podmínek) na 2. nejvyšší horu ČR, zalyžovali no a taky tam strávili Silvestr!! Byly tam hory jídla, vály z minulýho tisíciletí, tombola (v které jsme mimochodem jako obvykle vyhráli velký.. prd), šampaňský a nakonec mega ohňostroj, trval cca. čtvrt hodiny a byl skvělým začátkem nového roku :). Takže letosšní Silvestr hodnostím na jedničku! A co vy ?




















Jinak, myslím, že by bylo dobré, kdybych trochu shrnula minulý rok (týjo, minulý rok... vždyť to bylo ještě včera o.O !), jen tak, abych zavzpomínala na všechny ty zážitky, co jsem ten rok prožila. A že jich nebylo málo! Některé byly lepší, jiné zase horší.. Je to docela osobní, takže koho to nezajímá: "x".
 Začneme záčátkem 2011.


LYŽÁK. Díky němu jsem se hodně spřátelila s Mončou, za to jsem ráda. Zjistila jsem, jak dokáže jeden týden spojit nebo i rozdělit, co ten jeden týden s lidmy udělá. Taky jsem se tam hodně nasmála a určitě si to užila! Hit lyžáku: "Já jsem květinka, jsem květinka, jsem peřina..."
DRAMAŤÁK. Miluju, když hrajeme! Když sedíme za oponou a posloucháme, povídáme si, nebo zadržujeme záchvaty smíchu. Nebo když jsem na scéně, je to super pocit...
Ty přeřeky a trapasy k tomu prostě patří :D... "Doprdele koule!", "Už jsem bez péra", "Blešulka, čubička prosím"....
DNY S DENDOU. Není to jen jeden zážitek, je jich moc, a proto si myslím, že to tu rozhodně nesmí chybět! Venky, Brno, chata, přespávačka, Slovensko, koupák... Je toho prostě strašně moc a než bych to všechno vyjmenovala, nestačily by řádky ;).
PRUDKÁ. Školní výlet - bomba! Hrozně jsme si to s holkama užily. Nejlepší výlet. Až na ten konec...
POSLEDNÍ PŘEHRÁVKY. Nejdřív jsem si na to ani nevzpomněla, ale pak jsem si uvědomila, že těch 6 let hraní na keyboard mi toho dost daly a stojí to za zmínku. Vždyť díky tomu jsem chodila do nauky, kde jsem se s Verčou a ostatníma tolik nasmála. A můj pan učitel byl taky bezvadnej. Výbuchy smíchu v hodinách keyboardu, to se může stát jen mě :D... Těch 6 let nebylo k ničemu ;).
HLAVNÍ PRÁZDNINY. Prázdiny roku 2011 byly prostě skvělý. Strávila jsem je hlavně venku s kámoškama, na koupáku, na chatě a taky na "dovolených", které tady teď vyjmenuju.
EGYPT. Nádherný korály a mraky ryb všech barev a veliostí jen tak na živo neuvidíte. Já měla to štěstí a zašnorchlovala si v korálovým moři v Egyptě - nezapomenutelný!
TÁBOR. Aneb to nejlepší z letních prázdnin. Poznala jsem tam spoustu nových lidí a (skoro) všechny jsem si moc oblíbila. Tolik zážitků, co jsem tam prožila! To budou vzpomínky na celej život.
SOUSTŘEDĚNÍ. Soustředko s pinecem vypadalo ze začátku zoufale. Ale na konci, až jsem se se všema seznámila, se mi nechtělo zpátky domů. Všichni byli hrozně super, hodně jsem se toho naučila a měli jsme nejlepší trenérku!
CHATA. Vždy, když mě štve naše město a potřebuju vypadnout do přírody, naše chata je pro mě nejlepším útočištěm. Všude tam voní lesy, zpívají ptáci a zurčí potok. Perfektní místo pro odpočinek.
14. NAROZENINY. (11.11.2011. Čtrnáctku jsem oslavila na magické darum)
Jak ten čas letí.. Nojo, už mluvím jak nějaká bábi :D. Ale ne, už jen jeden rok a budu mít občanku a budu moct tolik věcí ;D. Teď mi to ale vyhovuje, nechci tak rychle dospívat, vždyť jsem v pubertě, a to jsou ty nejlepší roky života!!
VÁNOCE. Tyto Vánoce byly trochu divný.. Už to nebyly ty svátky, kdy se sejde celá rodina. Brácha se stavil jen na otočku, babička s dědou byli oba nemocní, ani Denisek se u nás dlouho nezdržel. No a já ležela s teplotama v posteli. Upřímně, dárky nejsou to nejdůležitější ;).
SILVESTR. Ten jsme nikdy moc neprožívali, ale ten minulý rok se vážně vydařil. Strávili jsme ho v Jeseníkách s tetou, strejdou a se známýma. Byl s velkým ohňostrojem, sněhem, šampaňským a hudbou :). Skvělé zakončení roku 2011.





















ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat