28. 1. 2012

Nail design: color flags


Ahojky :). Sobotu jsem strávila sledováním svých oblíbených i nových seriálů, odpočinkem, hudbou a mimo jiné i lakováním nehtů :D. Měla jsem chuť na nějaký složitější design. Tak mě napadlo, že bych mohla udělat něco jako vlajku. Ikdyž to byla obrovská piplačka, myslím, že výsledek stojí za to. Takže jestli se nudíte, mám tu pro vás tip ;D.


Budete potřebovat:

  • 3 barevné laky (např. oranžová, zelená, fialová)
  • 1 černý zdobící lak (nebo normální při aplikaci párátkem)










Postup:
Začneme tou, pro mě nejobtížnější částí :D. Jedním z barevných laků udělej od spodu asi tak do půlky nehtu trojúhelník (kdyby to nešlo štětečkem, použij párátko). Potom natři pravou půlku nehtu dalším barevným lakem a levou tím posledním. Stejně to udělej i na ostatní nehty. Chvilku počkej, aby mohly laky trochu uschnout a nakonec obtáhni černým zdobícím lakem místa, kde se laky setkávají, nebo pro lepší pochopení prostě udělej černé linky ve tvaru obráceného Y. Opět opakuj na ostatní nehty.
Toť vše!
Doufám, že byl návod aspoň malinko pochopitelný, a kdyby ne, prostě se podívejte na obrázek a zkuste to udělat podle něho ;D.




























































U pravé ruky jsem se trochu bála, přece jenom jsem pravačka a né zas tak zručná, takže jsem se rozhodla jen pro jednodušší design.

5 komentářů:

  1. ooo to se mi libi! jses dobre ze se ti s tim tak chtelo delat :-O
    ja bych to nedala

    OdpovědětVymazat
  2. wow vyzerajú super!! :) ja sa tiež rada hrám s nechtami ale občas je ťažké nalakovať pravú ruku takže potom nemám na to viac trpezlivosti :D

    OdpovědětVymazat