9. 1. 2012

Lush výrobky - recenze


Konečně jsem vyzkoušela všechny svoje vánoční dárky z Lush, takže můžu udělat recenzi. Tady to je:

1. Butterball (balistik)
"Malá kulička s velkou silou. Kakaové máslo se v koupeli rozpustí a vsákne se do kůže, která zůstane taaak hebká, vláčná a sladce vonící ylang-ylangem." Takto to popisují na Lush stránce. A v tomto případě mi nezbývá než souhlasit! Tento balistik je vážně super, moc pěkně voní a pleť je po něm opravdu krásně hebká a voňavá. Teď si nejsem jistá, ale myslím, že mi ta vůně vydržela i do dalšího dne :).
Celkově hodnotím tak, že jsem s ním sice spokojená, ale příště si ho nejspíš nepořídím, protože mi vydržel jen na 2 použití a to se podle mě moc nevyplatí.. 

Plusy:
- pěkně voní
- pokožka je po něm hebká a voňavá

Mínusy:
- rychle se rozpouší a rozpadá
























2. Sugar Babe (srub)
Tento výrobek měl za úkol nějak zjemnit nebo odstranit škaredou pokožku. Nevím, jestli jsem to napsala dobře, ale snad mě chápete ;D. No, popravdě jsem žádné změny nepocítila. Pleť mi to ani nijak nezjemnilo, ani neoškrábalo. Dokonce jsem po vyjití z vany necítila na těle ani žádnou vůni. Samo o sobě mi to spíš smrdělo, jako takový ty vonný tyčinky nebo něco podobnýho (někdo má tuhle vůni zase rád).. Použila jsem to jen jednou, tak nevím, možná ještě po příštím použití změním názor.. Ale myslím, že se asi zázraku nedočkám...

Plusy:
-vydrží na víc použití (ikdyž mě vydržel už jen ve skoro rozteklé formě)

Mínusy:
- nesplňuje ani jednu z jeho funkcí






























3. Stmívání (Balistik)
Podle popisu na Lush stránkách a videa by to mělo udělat velký WOW. Takže jsem se na to dost těšila. Přesněji měl tento balistik způsobit růžovou třpitící se pěnu a vytvářet v ní různé obrazce. Nebylo to vůbec špatné! Vodu mi to zabarvilo na světle růžovo a pěna byla taková jemná a bílá. Sice se netřpitila, ale obrazce vážně vytvářela :). A dost mě překvapilo, že ikdyž jsem tu kuličku měla ve vaně tak dlouho, pořád ji zbylo velké množství, tipla bych to tak ještě na 3, 4 použití! A po vyndání z vany se vůbec nerozpadala nebo neroztíkala (narozdíl od předchozích 2 přípravků). Takže určitě spokojenost :).

Plusy:
- krásné efekty, zbarvení vody
- je ho dost na víc použití
- nerozpadá se

Mínusy:
- ve vaně vůbec nevoněl


























Abych to zhodnotila tak celkově, musím říct, že nejvíc jsem spokojená asi se stmíváním, pak s Butterballem a nakonec se Sugar babe. Ale ani jedno mě nenatchlo natolik, abych si to pořídila znovu, protože jedno sice mělo ty správné účinky, ale vystačilo na 1, 2 použití. To druhé zase nesplnilo vůbec mé představy a u 3. byl sice nádherný efekt, ale nemá to žádné účinky na pleť a podle mě se nevyplatí dát tolik peněz jen za růžovou vanu a pár pěny. Čistě můj názor ;). Ale u Lush jsem rozhodně neskončila, určitě si od tamtud pořídím nějaký krém nebo lesk na rty. Já jsem prostě víc na účinek než na vzhled no :D. To by bylo asi vše.
Líbila se vám recenze?
Doporučili byste mi něco od Lush?
haníí







3 komentáře:

  1. pekný člínok :) ja by som niekedy chcela vyskúšam balzám,scrub,vanilla fountain penu a z vianočnej kolekcie kúzelnú paličku alebo brusinkovú štolu,to teraz majú v zľave :)

    OdpovědětVymazat
  2. děkuji za pochvalu:))! Koupila jsem je od essence v sadě tiskátko, stěrka a tácky :).

    OdpovědětVymazat
  3. hezky napsaná recenze určitě skusím něco vyzkoušet :))

    OdpovědětVymazat