19. 12. 2011

First snow

Nojo, píšu to trochu pozdě, protože ten první sníh, co u nás o víkendu napadl už asi všude roztál. Stejně ho bylo akorát tak na pocukrování buchty. Promiňte, že jsem taková pesimistka, ale mě to prostě na Vánoce nestačí! :D Už za...4 dny (?) je Štědrý den a sněhu je sakra málo!... No, jinak, mám 3 dárky, ale ještě musím 2 dokoupit, což teda nevim kdy, protože nemám absolutně čas! No vážně, třeba dneska jsem měla naplánovaný 3 "akce", ale musela jsem to zrušit kvůli výtvarce, zítra máme odpoledko, pak hned italštinu, ping pong a potom jdu rovnou k bráškovi, u kterýho budu až do středy, to máme zas nějakou sportovní olympiádu, ve čtvrtek jdem do kina, pak jedem do Brna na poslední nákupy a... Huráá, prázdiny!! No mám toho ještě naplánovanýho hodně...
Ale teď už fotky z posledních dní, snad se budou líbit ;)
haníí











































































































































































My little sweety ♥. Ten blboun se prostě neumí tvářit normálně! :D





































































































































A nakonec ten bílý poprašek co jsme měli na střechách :D..


3 komentáře: