4. 12. 2011

Christmas decoration in my room

Včera byly u nás ty Napoleonské dny, takže jarmark, vojáci a nakonec ohňostroj. Ráno jsem si prošla v rychlosti jarmark, koupila mandle v karamelu a šla zpátky. Všude tolik lidí! Večer jsem se chtěla jít podívat na ohňostroj, ale našim se nechtělo a sama jsem jít nehodlala. Tak jsme se domluvili s Mončou a šla jsem i s Dendem k ní. Na ohňostroj jsme nešli, protože má Mon něco s nohou, ale dívali jsme se na něj aspoň od ní z okna. Dělali jsme kraviny, jedli popcorn, hráli si s Dendem a Šeryl, dívali se na film a tak... Mooc jsme se nasmáli :). Takže nakonec vůbec nelituju, že jsem na ten ohňostroj nešla, byl to super strávený večer! 
No... trochu jsem se zakecala, takže teď honem k článku!

Včera ráno jsem se konečně dokopala si aspoň trochu vánočně vyzdobit pokojík. Byla jsem celkem zklamaná, když jsem otevřela šuplík s vánočníma dekoracema a zjistila, že je plnej různých nevkusných blbostí :D. Takže to všechno nakonec zůstalo na svíčkách, umělých vločkách a větvičce jehličí, do které jsem připevnila papírovou Vánoční hvězdu (nebo jak se to kvítko jmenuje..) a strčila do vázy.
No, snad se budou fotky líbit a pište svoje nápady na vánoční výzdobu, ráda se inspiruji! :)
-----------------------------------------------------


Svíčky jsou podle mě základ. Dávají každému interiéru takovou tu atmosféru a zabydlenost. Já jsem na svíčky přímo úchylná, jednu dobu jsem je i sbírala :D. Tyhle 2 jsou s vůní čokolády a myslím vanilky.





































































































































































































































































...Ještě jsem si chtěla pořídit takový ty světýlka, co se dají všude možně pověsit, vyhlídla jsem si to na jarmarku, ale pak jsem na to zapomněla! :D Celá já...
haníí

1 komentář:

  1. krásne fotky,aký presne máš fotoaparát? posledná fotka je skvelá,tie nechty <3

    OdpovědětVymazat