14. 12. 2011

Blue sky

Mám se fajn! :)
Včera byl ten školní jarmark, a myslím, že se vydařil. Naše třída měla opravdu hoodně výrobků, to jsem ani nečekala :D. Obsadili jsme 3 lavice. Vydělali jsme něco přes 2000, což myslím že jde ;). Já nejvíc nakoupila u 9.A, protože tam bylo jídlo samozdřejmě! :D A bylo výborný :P.

Dávám sem fotky z víkendu, když jsme byli s Dendou venku. Tentokrát jsou to fotky hlavně nebe. Bylo zvláštní... Fotogenické, s malými obláčky který se tam kupily jako ovečky. A ještě to prostředí parku se mi moc líbilo. No, posuďte sami ;).









































































































































































...A to nejhezčí na konec. Já si ho prostě musela vyfotit! Vidíte ty jeho pronikavý oči? ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat